Hon sa: "Vi kör hela natten för jag vill se var alla vägar tar slut"

Vecka fyrtiotre ska vi dit igen
För att få er att förstå kanske jag ska berätta hur det var sist.

Vi tog flygplanet alldeles för långt härifrån. Blev bekant med solen och mer eller mindre bosatte oss i solstolarna. Det fanns inga moln på himlen (förutom ett ibland)
Man brukar tala om "lycka" och jag vet att jag var lycklig de två veckorna. För tänk er att inte leva i ett ständigt kaos längre, lyssna på musik som man inte hört på drygt tio år, åka till främmande platser och träffa folk vars liv inte ens är lite likt vårt. Få ett oseriöst frieri påväg till hotellrummet, skratta åt alltför roliga shower på kvällarna, känna sockerdricka i magen, bada i turkost vatten, och hitta en väldigt fin vän som lärde mig att stjärnor inte bara finns på himlen.
Ungefär så var det, fast tjugotusentrehundrasjuttiofyra gånger bättre.

Jag vet inte om det ens kommer bli hälften så bra den här gången. Det kanske inte kommer finnas något moln alls, men då vet jag att det finns moln här hemma istället.
Egentligen spelar det ingen roll, för jag ska dansa som aldrig förr, bada mitt i havet, och skratta tills jag får ont i magen.


Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Härligt :)

2011-10-09 @ 02:40:00
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: Jual Rumah di Jakarta



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Grosir Baju Murah

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.



Postat av: Jual Laptop

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0